تبلیغات
جدید ترین های دنیای ماشین ها - BMW b7 alpina

جدید ترین های دنیای ماشین ها

بانک اطلاعات خودرو

نسل نو بی ام و سری 7

شرکت " آلپینا" که به بهینه سازی و تقویت سری های مختلف بی ام و شهره است ، چهارمین نسل از سری 7 را با کد بی 12 0/6 بی

7 با قدرت مثال زدنی روانه ی رده ی سدان های لوکس کرد ، که این تغییرات از ریز ترین نقاط اتاق در بخش لوکس سازی شروع

 و با پیشرانه ، سامانه ی تعلیق و ترمز ادامه یافته است .

برای مرحله ی نخست آلپینا از دو توربو شارژر روی هر بلوک چهار سیلندر پیشرانه ی وی 8 و 32 سوپاپ آلمینیومی به حجم 4395

سی سی سود برده و توانسته قوای خروجی موتور را به 507 اسب بخار در دور موتور 5500 و حد اکثر گشتاور 700 نیوتون متر در

دور موتور 3000 تا 4750 برساند . در کنار این ها 3 اینتر کولر ( 2 عدد روی موتور و 1 عدد برای رادیاتور ) در نظر گرفته شده

که به میزان 35 در صد از مصرف ترمودینامیک بی 7 می کاهد نسبت تراکم نیز به عدد 2/9 به یک رسیده و حد اکثر فشار سیستم

توربو یکبار اعلام شده که سبب گردیده سری 7 آلپینا در هر لیتر گنجایش پیشرانه 115 اسب بخار نیرو تولید کند که با س.پر اسپرت

های 300000 دلاری از این حیث برابر و گاهی اوقات بیشتر است . آلپینا با کمک سیستم سوخت پاش مستقیم اژکتوری و تکنولوژی

دابل وَنوس ( که برای خود بی ام و است ) مصرف سوخت بی 7 را به 1/12 در صد کیلومتر در بزرگراه رسانیده  که سبب به جای

 گذاشتن دی اکسید کربن 282 گرمی در هر صد کیلومتر می شود. سیستم اگزوز دوبل دو دهنه ی پولیش شده ی استیل هم در بالا

بردن توانایی راندمان پیشرانه ، نقش موثری ایفا می کند .

برای انتقال قدرت به چرخ ها نیز جعبه دنده ی 6 سرعته ی خودکار اسپرت از نوع زِد اِف روی بی 7 سوار شده که در حالت سوئیچ

ترونیک با نرمی و صدای بسیار کم در کنار حالت اسپرت دستی در کمتر از صد میلی ثانیه به تعویض می پردازد و با سیستم دو کلاچه

، این سدان لوکس سنگین را به شتاب  0 تا 100کیلو متر 7/4 ثانیه و حد اکثر سرعت محدود شده به صورت الکترونیکی 280 کیلومتر

در ساعت می رساند که نیروی ایستایی برای مقابله با این سرعت از طرف دیسک های ترمز 378 میلی متری در جلو  و 370 میلی

متری در عقب ایجاد می شود .



همه پیوندها